Sharp R969INA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp R969INA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Anne1945 06-12-2013
Geschreven voor: Sharp R969INA

Onze BOSCH HMT 9850 heeft het na 10 jaar trouwe dienst-waarin nooit een defect is geweest - begeven. Het was een prachtig exemplaar van rvs maar wel duur van 323 euro in 2004.
Kennelijk zijn magnetrons in de loop der jaren goedkoper (259,94 )in een fysieke winkel) geworden, maar ook lelijker qua design, behalve de inbouwvarianten, die mooier maar wel weer veel duurder zijn.
De keuze viel – ondanks alle slechte reviews- toch op de SHARP 969 INA omdat hij in zijn soort het minst lelijk is. Ik heb er vanwege de slechte reviews meteen een verzekering van 5 jaar bij afgesloten.
Zodra het apparaat uit de verpakking is dient het eerste probleem zich aan: de magnetron is vanwege de hitte bedoeld om op het aanrecht te geplaatst te worden, en indien in een open kast dan moet er een open ruimte van minimaal 12 cm boven het apparaat zijn; dat betekent in ons geval dat er een plank uit onze keukenkast gesloopt moet worden, en de inhoud daarvan elders een plek moet krijgen.

Om het apparaat goed te leren kennen begin ik met het bakken van een recept uit het gebruiksaanwijzingsboekje van SHARP: kip met champignons en roomsaus, erg lekker en dus een goed begin.
Omdat ik het apparaat pas een dag in mijn bezit heb,kan ik nog niet veel zeggen over duurzaamheid en gebruiksgemak.
Er volgt later zeker nog een follow up.

pieperen 17-11-2013
Geschreven voor: Sharp R969INA

Nu 2 en een half jaar in gebruik hoofdzakelijk broodjes afgebakt die niet bruin werden en wel eens wat opgewarmd. Is hij in de brand gevlogen en kan ik hem weggooien. Geen Sharp meer voor mij.

broekhovenf 25-07-2013
Geschreven voor: Sharp R969INA

Nu enkele dagen in bezit.
De oven en magnetron al enkele keren gebruikt en is prima, de grill nog niet gebruikt
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar is m.i. een kwestie van geluk hebben.
Kom nog met een update

RonAlmereStad 05-07-2013
Geschreven voor: Sharp R969INA

Op zich een prima apparaat dat in keurig Nederlands zegt wat je moet doen en welk programma je gekozen hebt. Wij hebben hem nu 2 maanden en alle programma's wel een keer gebruikt. Prima. Helaas is de binnenruit van de deur gebarsten in duizend stukjes (veiligheidsglas) net op het moment dat mijn ovenschotel nog 10 minuutjes moest! Het vervelend is nu dat deze deur op een of andere manier niet gerepareerd kan worden en het toestel ook niet meer vervangen kan worden, want het wordt niet meer geleverd door Wehkamp. Dus maar een andere uitgekozen bij Wehkamp (nu een Samsung)want de service daar is perfect. Verkopen kunnen we allemaal maar je leert een bedrijf pas kennen als er wat mis gaat. Dus: Wehkamp bedankt voor de goede en snelle service!

RonAlmereStad 04-07-2013
Geschreven voor: Sharp R969INA

Prachtige combi magnetron maar ..... nu is ineens de binnenruit gebarsten. Valt onder de garantie maar hij wordt NIET gerepareerd, ik krijg GEEN vervangend apparaat en hij is NIET meer leverbaar!!!! Wat zegt dat over dit product? NIET KOPEN !!!!

Raggelmans 17-03-2013
Geschreven voor: Sharp R969INA

Wat een slecht product is dit. Niks over de magnetron, maar de oven is ronduit slecht. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je de te bakken producten in een dergelijk apparaat op de helft van de tijd moet keren. Doe je dat niet, dan is je ovenschotel aan de ene kant verbrand en de andere kant lauw. Doe je het wel, dan is alles heet, maar niet alles egaal bruin. De duurzaamheid is laag, want wij houden hem niet lang. SLECHT, TROEP, ZONDE VAN JE GELD EN NOOIT MEER EEN SHARP. (Computers maken konden ze vroeger ook al niet)

saned43 26-06-2012
Geschreven voor: Sharp R969INA

De magnatron werkt prima.
Maar de oven is absoluut hopeloos.
Al 3x terug geweest om te testen. krijg je te horen dat je maar 1 stokbrood tegelijk kan bakken?????
Een taart is aan de ene kant zwart en aan de andere kant gewoon rauw, andere producten zoals vis precies hetzelfde.
Deze oven is een absolute afrader!!!

CharlotteOL 29-01-2012
Geschreven voor: Sharp R969INA

Een fantastische magnetron met de bekende Sharp kwaliteit.Dit is inmiddels onze tweede magnetron van Sharp(de eerste ging ruim 18 jaar mee). Alle functies functioneren zoals bedoeld en de vierkante bakplaat is een uitkomst. Computerkoken gaat ook perfect (na enige gewenning)en broodjes bakken lukt altijd. Wij zijn zeer tevreden met onze aanschaf.

jammer123 21-01-2012
Geschreven voor: Sharp R969INA

magnetron heeft veel mogelijkheden. maar bakt ondanks de functies op de display niet naar behoren. broodjes enz worden te gaar of niet gaar. niet bruin. spetters branden in ondanks schoonmaak niet te voorkomen.voorverwarmen van oven werkt niet naar behoren. spetters bij grillen op de lamp door de grote gaatjes in magnetron doet de magnetron roken.deze klachten worden door sharp niet serieus genomen. voor mij nooit meer een sharp.

marjoleines 22-08-2010

---------- update review, 22-08-2010 ----------
Na drie maanden heb ik zo'n beetje alle functies minstens een keer gebruikt en ik moet zeggen: het is een fantastische magnetron. Bakken lukt altijd. De express defrost functie is geweldig. Je moet er even mee leren werken. Express cook is niet voor mij weggelegd, kwestie van smaak. De combi functie gebruik ik niet, heb eigenlijk geen idee wat het voordeel is. Het is even wennen aan verschillende eigenaardigheden van het apparaat: opwarmen - tijd instellen - als je dan toch nog het gerecht even wilt laten doorbakken kan dat niet: hij gaat weer opnieuw opwarmen. Dus opnieuw tijd instellen. Het bakblik moet je keren in de convectie stand (bijvoorbeeld bij pizza, taart), anders wordt de warmte ongelijk verdeeld. Beetje onpraktisch.

---------- 1e review, 15-05-2010 ----------
Gistermiddag gekocht, keuring 'ingewijd' volgens de handleiding.
Vanochtend geprobeerd muffins te bakken. Na 10 minuten zei hij 'zucht' en ging uit. En bleef uit. In de winkel (Harense Smid) wilden ze me wel het plankmodel meegeven. Duh!! Echt niet.

Her123 09-10-2011

Ik zou graag in contact komen met Marjolein, aangezien mij de oven absoluut niet bevalt!
Misschien kan ze me tips geven.

Saned43 26-06-2012

Marjolein is qua ovens niet veel gewend.
Wij vinden de oven absoluut waardeloos.
Ik heb nog nooit zo'n slechte oven gehad!!!

A. Huisman 09-05-2010
Geschreven voor: Sharp R969INA

gisteren gekocht bij Mediamarkt en meteen gebruikt. Oven ziet er mooi uit, deze uitvoering heeft een extra rooster en bakovenplaat waardoor deze echt als oven gebruikt kan worden. Met 40 ltr inhoud kan je er veel in kwijt. Uitgebreide beschrijving van allerlei kookprogramma's, maar die gebruiken we eigenlijk nooit. Grill doet het prima, snel warm. Magnetron heeft 900 watt vermogen en dat is voldoende. Vooralsnog bevalt deze prima.